miércoles, 8 de agosto de 2012

Conceyu Abiertu por Mieres, Llangréu y Samartín del Rei Aurelio esixen l'absolución total de les persones imputaes nel conflictu de la minería.

Depués de dos meses de fuelga indefinía nel sector mineru n'Asturies y onde trabayadores y ciudadanía entamaron aiciones reivindicatives d'estremáu calter el papel del Gobiernu del Estáu Español y el Ministeriu d'Industrial foi intransixente, zarráu y autoritariu. Non solo pola ensín razón a la hora de da-y una salida al conflictu y negociar, sinón tamién pola represión política y policial qu'hebo na cai y que siguirá habiendo nel nuesu país. 
 
Alredor de cien ciudadanos y ciudadanes, los más trabayadores del carbón, fueron estes selmanes imputaos con estremaes causes xudiciales consecuencia de les movilizaciones sociales que se dieron pola continuidá de la minería y pol futuru de les cuenques mineres. La represión tuvo delles espresiones: detenciones, golpes, siguimientos, violencia simbólica, etc. Esta represión respondió a les intenciones d'esti nuevu golpe de muerte a los nuesos conceyos y el conxuntu de les cuenques mineres, nesti casu empobináu dende Madrid de la mano del PP y col silenciu compliz del PSOE n'Asturies.

Dende Conceyu Abiertu por Mieres, Llangréu y Samartín del Rei Aurelio queremos esixir l'absolución total de toles persones imputaes nestes selmanes de llucha minera y social yá qu'entendemos que l'escenariu d'anguañu ye otru. Atalantamos que la retirada de los causes xudiciales ye una reivindicación irrenunciable y sedría una midía democrática y que fadría xusticia col enfotu puestu por munches persones nes cuenques mineres nes movilizaciones. Amás queremos recordar que munches d'estes persones son vecinos y collacios de los nuesos conceyos y pueblos que tan pasando por una situación económica pergrave.
 
 

Marcha pola Educación Pública.