sábado, 18 de agosto de 2012

Charra desplicativa sobre'l dineru y el sistema económicu

L'asociación "Acción Popular Organizada pa la Reprocidá Mutua n'Asturies-Agrupación Nava", en collaboración con Conceyu Abiertu por Xixón, organicen una charra desplicativa que xirará alrodiu'l dineru: cómo surdió, quién lu crea, quién lu controla, quién lu reparte, ú va, a quién beneficia la so escasez, y otres munches custiones, como les rellacionaes cola deuda de los países, por qué tolos países tan endeudaos, el furrulamientu de los mecanismos de deuda, etc., too ello dende una perspeutiva didáutica cola que difundir y esparder una concencia sobre'l furrulamientu del sistema monetariu actual.


Amás, tamién tendrán espaciu otres custiones como'l trueque, l'orixe de los bancos, la reserva fraccionaria, y alternatives al actual sistema, tales como los bancos de tiempu, cooperatives integrales, economía del bien común y otros munchos aspeutos. La cita tendrá llugar el prósimu vienres 24 d'Agostu de magar les 19:00 nel Llar l'Ayalga, asitiáu na Cai Decanu Prendes Pando 11 Baxu, Xixón.

Dende Conceyu Abiertu por Xixón animamos a tola ciudadanía a asistir y participar nesta charra de gran interés nos momentos actuales de crisis sistémica, debío a que nesta actividá va a poder afondase nun mayor entendimientu del modelu actual, asina como posibles alternatives y maneres de crear una economía más sostenible y racional.



SUATEA convoca una movilización en defensa de la educación pública y contra los recortes pal llunes n'Uviéu

La plaza la Escandalera, n’Uviéu, va ser el llunes puntu de salida d’una marcha convocada por SUATEA en defensa de la escuela pública y contra los despíos d’interinos. Darréu va haber una asamblea frente a la Conseyería d’Educación

A lo llargo de la xornada’l Sindicatu Unitariu y Autónomu de Trabayadores de la Enseñanza d’Asturies (SUATEA) va tratar la propuesta de modificación d’horarios del profesoráu, el recorte “drásticu” del númberu de Centros de Profesoráu y Recursos, y de profesores. D’igual forma, va aldericar la negativa por parte de l’Alministración a contratar profesoráu d’apoyu en Primaria. Ante esta situación, el sindicatu comentó que va proponer que se garantice que les guardies y los programes educativos tengan caráuter llectivu, que la biblioteca funcione con profesoráu a lo llargo de tol horariu del alumnáu y que se sigan promoviendo les actividaes pa garantizar l’atención afayadiza a los escolinos, ente otres cuestiones.
La movilización va principiar al meudía d’Escandalera, onde ta prevista una concentración contra los recortes, y va continuar cola marcha hasta la sede de la Conseyería d'Educación, Cultura y Deporte, puntu nel que va tener llugar l’asamblea.

Democracia a la española y OLÉ