lunes, 27 de agosto de 2012

Ésitu na 2ª xornada de fuelga en ThyssenKrupp

La xornada de fuelga convocada es ti sábadu pol Comité d'Empresa de ThyssenKrupp Norte na so fábrica de Baíña tuvo de nueu un seguimientu total ente los trabayadores, na so llucha por un conveniu coleutivu dignu que dende la empresa se-yos niega.

Los y les trabayadores de la fábrica de Thyssenkrupp Norte na llocalidá de Baíña, nel conceyu Mieres, taben llamaos a una nueva xornada de fuelga que tuvo llugar esti sábadu, col enfotu de reclamar un conveniu coleutivu que recueya una xubida salarial del 3,4% en llugar del 1,4% ofrecíu pola empresa, y que nel casu de la plantilla fuera del conveniu xube hasta'l 3,5%.

Ye por ello que'l Comité d'empresa, formáu por CSI, CC.OO y UGT, convocó esta nueva xornada de movilización que, una vegada más, cuntó col sofitu de la totalidá de la plantilla, qu'aparó los trabayos de la factoría durante tola xornada como midida de presión pa que la empresa negocie colos trabayadores unes meyores condiciones.

Fonte: Infoasturies.net

Andecha celebró’l 75 aniversariu de la declaración de soberanía del Conseyu d’Asturies y Lleón

Alredor de venti persones averáronse’l sábadu al monolitu d’homenaxe a la declaración de soberanía del Conseyu d’Asturies y Lleón asitiáu por Andecha Astur nel puertu Tarna. El día 25 cumplíense 75 años d’esti fechu.

Los militantes y simpatizantes de la formación nacionalista axuntáronse alredor del monolitu d’homenaxe, onde depositaron un ramu de flores. Darréu tuvo llugar la intervención política, na que’l secretariu xeneral de la organización emponderó’l comportamientu de les persones que conformaron el Conseyu Soberanu d’Asturies y Lleón pola so defensa d’Asturies y del pueblu asturianu. Por último, comentó que l’Estáu español pon en peligru la sobrevivencia del país y fixo un crítica a les formaciones con representación na Xunta Xeneral. Pa finar l’actu, sonó la ‘La flor del agua’.

El Conseyu d’Asturies y Lleón firmó la declaración de soberanía’l 24 d’agostu del 1937, qu’entraría en vigor el día siguiente pese a la oposición de los gobernantes de la República española. Dende esi momentu y hasta’l 20 d’ochobre, el presidente Belarmino Tomás y el so executivu tomaron les riendes del país, acuñando inclusive moneda propia. La entrada de les tropes ‘nacionales’ en Xixón el 21 d’ochobre supunxo la fin del Conseyu.

Fonte: Asturies.com