domingo, 14 de octubre de 2012

Asamblea abierta antifacista esti martes en Xixón

URGENTE!!!!Asamblea abierta; hay que responder a las agresiones fascistas.

-Recientemente una pareja de neonazis han abierto un bar en la C/ Gran Capitán, frente al edificio del INEM, en el barrio de la calzada. Este bar, que sirve de lugar de encuentro de neonazis, ya ha traído los primeros y graves problemas de convivencia en el barrio:

En apenas un par de semanas han pasado de intimidar a jóvenes del barrio por tener ideologías contrarias a las suyas, a intentar atacar con un cuchillo a un vecino del barrio, este jueves día 11 de Octubre. Inexplicablemente (o no), incluso después de intentar atacar a un joven con un cuchillo, los propios neonazis no dudaron en llamar y amenazar con la policía nacional a nuestro compañero.

-Este sábado día 14, alrededor de 40 neonazis, se han dirigido a la cruz, campo del equipo de fútbol UC. CEARES una hora y media antes del partido, agredieron a quien se encontraron, esta vez le “tocó” al vicepresidente del Ceares, se encontraba a la puerta, abriendo el campo. Inexplicablemente (o no), la policía estaba informada de lo que podía suceder, y no actuó, pese a las numerosas llamadas de vecinos del barrio de Ceares y de Viesques que advertían de la presencia de grupos de nazis encapuchados en el barrio, dirigiéndose a la cruz.

Ante la gravedad de estos sucesos se ha convocado una asamblea abierta para el martes 16 de Octubre a las 19:00 en la casa sindical de Xixón.

Nos vemos en la calle, en manifestaciones, y ahora, por lo sucedido, toca encontrarnos para responder al fascismo.

L'IDEPA despidirá a 14 trabayadores

El gobiernu asturianu anunció'l despidu de 14 trabayadores del IDEPA a partir de Xineru, dientru d'un plan del gobiernu de la FSA-PSOE pa realizar retayos nel seutor públicu.
 
El gobiernu asturianu comunicó al comité d'empresa del Institutu de Desarrollu Económicu del Principáu d'Asturies la so intención de prescindir de casi una cuarta parte de la plantilla a partir del mes de Xineru de 2013, dientru del plan de retayos na estaya pública plantegáu pol gobiernu de Javier Fernández. Asina, la decisión afectará a un total de 14 trabayadores, que comprenderán dende auxiliares alministrativos a inxenieros y otres estayes.

Amás, van facer una reorganización xeneral del organismu, cola fusión d'estayes, dientru de la tónica d'axuste nel seutor públicu executada pol gobiernu asturianu, y que tamién afeuta al Institutu Asturianu d'Estadística, a la SRT y Recrea, que van a fusionase, y l'ente audiovisual asturianu, que va a reducise a una sola sociedá.


Fonte: Infoasturies.net