lunes, 5 de noviembre de 2012

Darréu sofita la convocatoria de fuelga na Universidá d'Uviéu

La organización de mocedá Darréu amosó'l so refugu a los retayos del gobiernu y la "Llei Wert", al tiempu que llamen a secundar la fuelga universitaria del 7-P.
 
Dende Darréu manifiesten "el nuesu sofitu a la fuelga convocada pa esti miércoles na Universidá d'Uviéu contra la Llei Wert y les agresiones neolliberales a la Educación Pública. Esta convocatoria ta convocada pol Conseyu d'Estudiantes y poles Asamblees d'Estudiantes de la Universidá d'Uviéu y llama a que naide vaya a clase y tamién a movilizase. Dende Darréu sofitamos la convocatoria".

En cuantes a los motivos p'apoyar la movilización, despliquen qu' "Atalantamos que la Llei LOMCE o Llei Wert ye un pasu más na manipulación ideolóxica que supón el Sistema Educativu Español. La Educación, como nun escondió'l ministru Wert, va "españolizase" y como non, va privatizase ainda más. Esta reforma, supón una involución de calter reaccionariu tanto a nivel político como económicu y social. Nun podemos escaecer tampocu qu'esti procesu de reforma ta empobináu sobre un escenariu que yá yera de manipulación, control, privatización y precariedá".

Pa finar, la organización de mocedá afita que "llamamos a la mocedá a lluchar contra esta reforma y contra los recortes a los servicios públicos, entamando pola Educación, pero tamién a crear y a construyir una alternativa a esti estáu de les coses. Nesi sen, llamamos a la mocedá asturiano a entamar la griesca por una Educación del pueblu y pal pueblu, que supondría un modelu públicu, de calidá, asturianu y afitáu na llaicidá".

Fonte: Infoasturies

Cuba cellebró la 2ª vuelta de les elleiciones municipales

El pueblu cubanu tuvo ayeri una nueva cita elleutoral al cellebrase la 2ª vuelta de los comicios municipales, con una participación de más del 85%.

Los y les cubanes participaron ayeri nuna nueva cita elleutoral con motivu de la 2ª vuelta nos comicios de calter municipal, pa la elleición de los y les representantes del Poder Popular. Según la Comisión Elleutoral Nacional (CEN), un 85,52% del pueblu cubanu participó nel procesu, lo que supón unes 866.000 persones del millón que taba convocáu a exercer la democracia na islla caribeña.

Dende'l CEN destacaron la tranquilidá de la xornada, con sólo dalgunos incidentes derivaos de les inclemencies meteorolóxiques qu'atacaron la rexón durante díes pasaos. 1.160 conceyales foron escoyíos nestos comicios, realizaos en 136 de los 186 municipios colos que cunta Cuba, lo que supón trece de les quince provincies que componen el país.

Fonte: infoasturies.net