domingo, 11 de noviembre de 2012

INTERVENCIÓN DE DARRÉU NEL HOMENAXE A LOS MÁRTIRES DE CARBAYÍN

Un añu más, esti ye'l segundu, venimos nel mes de payares a homenaxar a los Mártires de Carbayín y a tolos nuesos compatriotes que cayeron dignamente contra la bestia capitalista, facista y españolista. Como dicimos, esti ye'l segundu añu pero asperamos que dende Darréu y dende la izquierda soberanista sigamos acudiendo tolos años a esti llugar a ufrir un dignu homenaxe a estos heroes del Pueblu Trabayador Asturianu.
 
Na nueche'l 24 d'ochobre de 1934, nel procesu sistemáticu de represión a la Comuñá Asturiana qu'entamó l'Estáu Español, 24 persones fueron llevaes a La Curuxona procedentes de Ciañu y Sama. Depués de que la Guardia Civil baxara a estes persones del camión fueron enterraos vivos depués de la más xabaz tortura. Los facistes uniformaos ataron a estes persones con cuerdes y na escuridá emplegaron machetes y bayonetes pa mutilar y tortura a estes persones hasta la más doliosa muerte. Munchos, cuando yeren enterraos, tovía taben vivos. Lo asocedíu esi día, por supuestu, cuntó cola total complicidá'l poder capitalista, reaccionariu y españolista.
 
Estes persones fueron torturaes y asesinaes pola so militancia y compromisu anti-capitalista y por lluchar y pensar nuna Asturies meyor y un mundu más xustu. Esa foi la razón que tuvo l'Estáu Español pa asesinar impunemente a estes persones, trabayadores y revolucionaries, y tamién, como non, pa tratar de tapecer estos fechos. Poro, nun podemos escaecer l'exemplu d'estos heroes, que morrieron pasando pola peor de les muertes pero enxamás doblaron la rodiella énte l'enemigu facista y capitalista.

Al igual qu'anguañu, en 1934, cuando asocedió esta salvaxada, namás propia d'un Estáu fondamente reaccionariu, la dominación social exercida pol sistema pol sistema capitalista cada vegada taba más cuestionada pola esplotación, represión, miseria y probitú qu'ufría a les clases populares. Los paralelismos hestóricos son incuestionables y mos revelen la natura inmovilista y violenta que tien el capital y el Bloque Oligárquicu Español como señes d'identidá.


Depués de 78 años, siguimos sofriendo la represión del mesmu sistema socioeconómicu,al empar que'l mesmu estáu, España, sigue imponiendo al nuesu país les recetes y midíes que namás beneficien a la burguesía y tornen más na miseria y la esclavitú al Pueblu Asturianu. Dende Darréu queremos tresmitir una entruga a la mocedá asturiano: ¿ Por qué siguimos escoyendo capitalismu y España cuando namás signifiquen miseria y xabaz represión? ¿ Nun sedremos más llibres cuando optemos por desaniciar la esplotación capitalista y la opresión nacional?


Nesti sen, dende Darréu tenemos nidio que'l camín de la llibertá namás ye un: el de la soberanía política y económica d'Asturies como nación, construyendo un procesu popular col qu'algamemos una República Asturiana al serviciu de les y los trabayadores, non de los esplotadores y caciques. Y nesta ambiciosa pero irretrucable xera nun podemos más que tomar exemplu de la entrega revolucionaria y el valir d'estes persones que güei homenaxeamos. Ellos son la lluz qu'alluma'l camín de la llibertá'l nuesu pueblu y ellos nun querríen ver que la mocedá asturiano d'anguañu s'acobarda contra la oligarquía española de güei. Tenemos que confiar que con llucha, voluntá y compromisu el futuru ye de nueso, como'l futuru ye d'ellos, de los Mártires de Carbayín, por pertenecer yá por méritu propio a la hestoria d'Asturies. Que nun caigan nel escaezu, que vayan con nós pa siguir na llucha.

¡PUXA LOS MÁRTIRES DE CARBAYÍN!

¡PUXA ASTURIES LLIBRE Y SOCIALISTA!

Darréu homenaxeó a los Mártires de Carbayín

La organización de mocedá Darréu desendolcó un actu d'homenaxe nel cimenteriu de la llocalidá sierense, n'alcordanza de los Mártires de Carbayín.
 
Según despliquen dende la organización de mocedá Darréu "Una veintena de persones axuntámonos esti sábadu 10 de payares pa rendir homenaxe a los Mártires de Carbayín. Pasaes les 13:00 hores entamó l'actu d'homenaxe a estes 24 persones, asesinaes y torturaes pola Guardia Civil Española d'una forma xabaz n'ochobre de 1934 por mor de la so militancia y compromisu cola causa revolucionaria y anticapitalista. Les persones ellí aconceyaes entramos nel Cimenteriu de Carbayín Altu hasta llegar énte la fosa común que rinde homenaxe a estos heroes del Pueblu Trabayador Asturianu".

Nesi llugar tan simbólicu "depositamos una ramu flores, una bandera de la organización Darréu y una asturina como símbolu d'homenaxe. Depués d'un xunitariu aplausu un compañeru de la organización entamó la intervención d'homenaxe de la mocedá soberanista revolucionario. Na intervención cincó en caltener viva la memoria de los Mártires de Carbayín, como exemplu de l'Asturies digna que nun se rinde. Amás, el nuesu compañeru quinxo tresmitir la idea de los paralelismos hestóricos ente l'Estáu Español de 1934 y el d'anguañu, como muérganu de poder y represión de la oligarquía capitalista, cola so natura reaccionaria y violenta".

Amás, dende Darréu "llamose de nuevu a recuperar la memoria d'estes persones, atalantando que'l so espíritu enxamás morrerá y son exemplos de compatriotes como ellos los que deben allumar la nuesa llucha pola lliberación nacional y social d'Asturies. Cincose na idea de qu'esta doble lliberación ye l'únicu garante de plena soberanía y llibertá pal nuesu pueblu. Con un puxa emotivu finó esti actu que dende Darréu queremos siguir faciendo añu tres añu cola fin de recuperar la memoria'l Pueblu Trabayador Asturianu y tresmitir a les nueves xeneraciones l'enfotu exemplar d'estos mártires d'Asturies. Dende Darréu queremos agradecer fondamente l'asistencia a toles persones por facer posible esti actu d'alcordanza".

FONTE: Infoasturies

¡A LA FUELGA XENERAL!

Esti prósimu miércoles, los sindicatos desclasaos, burocratizaos, capitalistes y españoles CCOO y UGT llamen a la fuelga xeneral en tol Estáu Español. Esta convocatoria coincide tamién con una xornada de fuelga xeneral en bona parte d'Europa.

Nun podemos escaecer, dende la izquierda soberanista asturiana, la entidá de los convocantes d'esta xornada, una xornada que llega tardi, mal y con un mensaxe, claro ta, aburguesáu y español, como nun podría ser d'otra mena dende los sindicatos mariellos. Obviamente, hai que ser críticos y reflexivos a la hora de facer analis d'esta convocatoria, pero tampocu podemos dexar de llau la mesma, yá que la fuelga xeneral ye tan d'ellos como de nueso.

Esti 14 de payares, tenemos d'aprovechar a espeyar nes cais d'Asturies la postura'l soberanismu socialista asturiano énta la grave situación socioeconómica y política que vivimos. Tenemos qu'aprovechar la convocatoria pa facenos ver, pa dicir al Pueblu Asturianu qu'anque nun seyamos un gran movimientu de mases pel momentu nós siempres tamos ehí y nós siempres calteniendo la dignidá y la coherencia, non como otros oportunistes.

Por supuestu, nin que dicir tien que nun fai falta llamar a los y les patriotes d'Asturies a la cai'l miércoles. El soberanismu d'esti país medrará y entamará grandes dinámiques el día que seyamos quien a caltener el tipu y tar nes cais continamente coles lluches populares d'esti pueblu. Poro, nesti día, tenemos de tar colos piquetes informativos, tenemos de crear una rede de propaganda de cara a llamar a la xente a secundar la fuelga o tenemos de tar nes convocatories qu'asumamos. Esi ye l´únicu camín pa normalizar esti movimientu políticu y non baxar los pantalones a nivel ideolóxico y convertinos en fuercies rexonalistes y socialdemócrates.

Asina pues, esperemos que'l soberanismu revolucionario d'esti país seya quien a visibilizase nesta convocatoria de fuelga. Ye fundamental participar de forma masiva na movilización de los auténticos sindicatos de clas y amosar ellí que'l camín de la soberanía política y económica pa esta nación ye'l camín y l'alternativa real al bloque capitalista español.

Siendo realistes, da la sensación que la convocatoria, como casi siempres, garra col pie tornáu al nuesu movimientu políticu. Hai que ser realistes pero tamién ambiciosos. Tenemos de tener en cuenta esta xornada de fuelga y nun quedar en casa. Depués, cuando pase tou, habrá qu'analizar puntos fuertes y febles y dir sacando conclusiones válides y granibles de cara ameyorar na prósima convocatoria d'esti tipu. La fuelga ye un día de llucha y compromisu, pero hai que tener un nivel de movilización caltenía, permanente. Namás asina podremos facer esconsonar al Pueblu Trabayador Asturianu de la situación real y les posibles soluciones asturianes y revolucionaries.

¡Esti miércoles nun quedes en casa!

¡Trabaya por Asturies y pol to futuru! ¡Secunda la fuelga y participa activamente!

¡Puxa Asturies llibre y socialista!