viernes, 23 de noviembre de 2012

Conceyu Abiertu respuende al SUP considerando inalmisibles les sos mentires

La organización soberanista y conceyera respondió a les declaraciones públiques del SUP, que pide la identificación de les persones que participaron na concentración solidaria frente a la comisaría xixonesa'l 14 de Payares.

Conceyu Abiertu quixo "amosar públicamente'l nuesu asombru énte les declaraciones asoleyaes en dellos medios de comunicación d’ámbitu asturianu, sobre los fechos acaecíos na Fuelga Xeneral del pasáu 14 de Payares". Depliquen que "Esi día la policia antidisturbios incumplió numberoses lleis y normes de rangu llegal, saliendo a la cai como “antipiquete” patronal y gubernamental, queriendo torgar dafechu derechos fundamentales como’l de Lliberta Sindical ya’l de Manifestación como lo demuestra’l fechu de qu’estes unidaes policiales nun llevaben el Númberu d’Identificación Personal".
Manifiesten dende Conceyu Abiertu que "Nun contentos con ello, el “Sindicato Unificado de Policía (SUP)” lleva dellos díes intentando facer un llaváu de cara énte la criminal actuación de los sos compañeros faciendo por treslladar la responsabilidá a los fuelguistes, criminalizando una protesta social exemplar y que taba teniendo llugar ensin nengún incidente, hasta que los miembros de la U.I.P. entamaron a golpes cola xente que pillaben delantre, tal como puen atestiguar sindicalistes, activistes políticos, periodistes, vecinos y tola xente que perellí pasaba nesi momentu".
Denuncia la organización municipalista que "la policía polo menos protagonizó delles illegalidaes", desplicando que "qu’abusó de les sos atribuciones, causando grave dañu a los ciudadanos mandando a dellos a centros de salú y hospital. Amás tamién mintieren sobre la realidá de los fechos pa xustificar el so papel". Denuncien tamién que la policía "Atentó ensin motivu escontra la Llibertá Sindical y de Manifestación" y "Dende primera hora de la mañana y ensin xustificación posible, les decenes de miembros de la U.I.P. qu’acosaren a los fuelguistes".
Poro, Conceyu Abiertu desixe la "rectificación y disculpes públiques" del SUP, "El posicionamientu nidiu y ensin medies tintes por parte de les asociaciones policiales, si quieren ser consideraes como democrátiques pol conxuntu del Pueblu, escontra toes aquelles midíes que torguen la identificación" y "La dimisión del delegáu del Gobiernu español n’Asturies Gabino de Lorenzo y de l’alcaldesa de Xixón Carmen Moriyón, como másimos responsables políticos d’estos llamentables fechos que nun puen repetise enxamás".

Fonte: Infoasturies

La Xunión Europea llama a fortalecer el so poder militar

El Parllamentu Européu aprobó esta selmana un resolvimientu que llama a les fuercies de la Xunión Europea a fortalecer el so poder militar. Los parllamentarios proponen nun retayar los presupuestos pa la defensa. Podría trayer una perda de soberanía de los estaos nos asuntos militares.
 
El resolvimientu dicta que la Unión Europea tien de responder a los cambeos xeoestratéxicos y les amenaces a la seguridá global, usando toles midíes qu'esisten, inclusive les fuercies militares, p'asegurar la paz y seguridá de los sos ciudadanos. Tamién se sorraya que crisis económica d’anguañu nun puede ser la sida p'amenorgar los presupuestos pa la defensa, pa evitar el descensu estratéxicu.

Esta votación supon que pue ser creáu un nuevu mandu operativu na XE y que Bruxeles va tener l'autoridá d'interferir en distintes crisis, inclusive nos conflictos más intensos. Non tolos miembros del Parlamentu emponderen el resolvimientu, indicando que dellos países pueden vese venceyaos en conflictos militares nos que nun tengan interés. Tamién hai voces crítiques por mor de la violación de la soberanía de los estaos.

La Xunión Europea trata de sobreponese de la crisis económica con estrictes midíes d'austeridá y retayos sociales. Anguaño, Europa traviesa ún de los desafíos más ventureros de tola so esistencia, ensin poder llegar a un alcuerdu sobre'l proyectu de presupuestu de la XE pal períodu 2013-2020.