lunes, 3 de diciembre de 2012

Pasucais escontra la farsa constitucionalista española.


El prósimu xueves 6 d'avientu, en Mieres, Darréu cellebra'l que va ser l'únicu actu críticu pa cola Constitución Española de 1978 d'estos díes empobináu pola izquierda nacional asturiana. Va ser un pasucais informativu, onde la mocedá soberanista y revolucionario informará al Pueblu de Mieres sobre la so visión del procesu reformista del franquismu y visibilizará la gran farsa constitucional, al serviciu de los mesmos intereses que'l franquismu más puru y duru: el capitalismu, el nacionalismu español más reaccionariu y la oligarquía facista y parasitaria.

El cortexu'l pasucais saldrá de la Plaza de Requexu de la villa de Mieres del Camín a les 12:30 y va percorrer les principales víes mierenses. Dende Darréu piden a la mocedá asturiano la so asistencia pa tornar la situación y afitar n'Asturies un procesu de soberanía y de llucha pol poder popular.

Villaviciosa acoyó la concentración contra la resquiebra hidráulico

La Plaza'l Güevu acoyó el sábadu la concentración de la Plataforma Anti-Fracking, en refugu de l'aplicación d'esa actividá nel nuesu país.
 
El pasáu sábadu de magar les 12:00 un garrapiellu de coleutivos y persones convocaes pola Plataforma Asturiana Anti-Fracking concentráronse na Plaza'l Güevu de Villaviciosa, en refugu de la posible aplicación de la resquiebra hidráulico n'Asturies. Esta actividá afeutaría a numberosos conceyos del nuesu país, ente ellos los de la comarca sidrera na que s'asitia la villa.

Los y les participantes dexaron nidiu'l so refugu a la llegada de la resquiebra al nuesu país, polos sos perxuicios mediuambientales, al tiempu que desixeron la suspensión de toles actividaes en cursu, quitar los permisos y torgar los proyeutos nuevos d'investigación y esplotación. Con ello pondríase fin a una amenaza ecolóxica real pal patrimoniu natural asturianu, y pa la salú de les persones afincaes nel territoriu asturianu.

Numberosos coleutivos tuvieron presentes, como grupos ecoloxistes, el grupu de mediuambiente del movimientu 15-M, o Conceyu Abiertu, qu'al traviés de la plataforma conceyil maliaya llamó a la participación nesti actu. Como ye conocíu, la formación municipalista vien desendolcando la so campaña contra'l fracking, que cuntó con bona acoyida pente los y les asistentes.



Charra Anti-resquiebra

Nesa mesma llinia, Conceyu Abiertu desendolcó'l pasáu xueves una charra nel conceyu maliayu contra la resquiebra hidráulico, mediante la esposición d'una charra a cargu de Paloma García, na que se desplicó lo que ye'l fracking, y les sos consecuencies, too ello cola presentación previa d'un responsable de Conceyu Abiertu por Villaviciosa. Posteriormente, emitiose'l documental "La solombra'l fracking", alrodiu d'esta problemática.

Querella de los sindicatos escontra la violencia policial nel 14P

Los sindicatos CSI, CGT, CNT y SUATEA presentaron una querella criminal escontra les Unidaes d’Intervención Policial (UIP) polos fechos de la pasada fuelga xeneral. "La fuerza policial esproporcionada, les detenciones y l’asaltu a la Casa Sindical fueron el puntu cimeru a l’actitú provocadora y desafiante de la Policía ante quienes informaben a los y les trabayadores sobre los motivos de la fuelga" diz la CSI.
[Semeya Pedro Menéndez]
 
El pasáu 14 payares viviéronse momentos de gran tensión en Xixón cuando el piquete informativu de CSI y CGT fue víctima d’una violenta intervención de la Policía Nacional. Na cai Llangréu, a les 10:30 de la mañana, los axentes antidisturbios pretendieron detener a una persona, pa lo que nun dudaron en puñar escontra les ochenta persones, aproximadamente, que formaben parte del piquete. Hasta aquel momentu, y dende les cinco de la madrugada, nun se produxera nengún incidente col llabor informativu de los sindicalistes. "Les cargues policiales adquirieron tal violencia que dellos y delles trabayadores tuvieron de ser atendíos polos servicios del SAMU, llamaos ante la gravedá de les mancadures y contusiones provocaes, llegando, inclusive, a tener qu’hospitalizar a delles de les persones mancaes", afirmen dende la CSI. "Ente les persones cutíes y deteníe, atópense trabayadores d’a pie, miembros de comités d’empreses como TSK, SERIDA, Xixón Una Ciudá pa Toos o’l Presidente del Comité d’Empresa de la RTPA, empresarios autónomos, padres y madres de familia, tresportistes, miembros de les Executives sindicales, profesionales de distintos sectores económicos y cualquier persona que s’atopara na redolada".

Depués del episodiu violentu na cai Llangréu, socediéronse les carreres y cargues policiales escontra los sindicalistes, hasta la mesma entrada de la Casa Sindical. Ellí, dellos axentes irrumpieron al asalto na antoxana del edificiu, pa poder siguir cola cuelma a los trabayadores. Metanes, na Plaza L’Humedal facía irrupción la Policía Municipal de Xixón, prindando a otres tres persones de la que corríen hacia la Casa Sindical. "La gravedá de asocedío’l día 14 llevónos a presentar denuncia de manera conxunta nel Xulgáu de guardia, y a ella incorporáronse los graves partes de mancadures emitíos pelos centros hospitalarios en que fueron atendíes".

Los demandantes afirmen que "les unidaes de la UIP, non solo realizaron cargues de forma inxustificada ya indiscriminada, sinón que detuvieron a cuatro persones ensin motivos razonables y, darréu a tou ello, imputaron, de forma gratuita, a otres cuatro persones por fechos que, namás dende la más absoluta parcialidá, podríen llegar a calificase como desordes públicos, resistencia a l’autoridá, etc., pos per parte los manifestantes nun se produció un solu desperfecto qu’afectara a establecimientos comerciales, nin un dañu a persones que motivaren l’actuación de la Fuerza Público. Pero la Policía remana recurrentemente estes imputaciones como cortina de fumu pa despintar les sos actuaciones escomanaes y fora de too control racional. Dende una lóxica fondamente antidemocrática, primero péguennos y depués denúnciennos. Basta ver les imaxes tomaes por periodistes a quien se trató de torgar el so trabayu o por ciudadanos que fueron testigos de les cargues policiales pa comprobar cómo les mal llamaes fuerces del orde cuten con saña a persones que tienen inmovilizaes nel suelu, con evidente riesgu pa la so integridá física".

La querella criminal enancharáse tamién al allanamientu de la Casa Sindical pola Policía.
"Los emplegaos públicos tienen la obligación de cumplir y faer cumplir la llegalidá vixente, y los cuerpos policiales, sobremanera, tienen d’acatar les normes integrantes del ordenamientu xurídicu de forma más escrupulosa si cabe, habida cuenta de que namás ellos tán lexitimados pa emplegar la fuerza dientro de les llendes que l’ordenamientu xurídicu-yos impón, ostentando amás les sos declaraciones, presunción de veracidá frente al restu los comunes. Con éses, el cumplimientu de la llegalidá vixente esixe respetar celosamente los Derechos Fundamentales recoyíos pola Constitución Española, ente los que s’inclúin el drechu de fuelga y el de manifestación, y el tratu igual a tolos ciudadanos; nun siendo posible que s’emplegue mayor violencia colos manifestantes y güelguistes que, nel lexítimu exerciciu de los sos derechos, salen a la cai a protestar en defensa de la sanidá, la educación pública y el trabayu, que colos abusos patronales que retayen el drechu de fuelga con amenaces y despidos, colos corruptos y estafadores o con los autores de los graves delitos económicos qu’abonden a lo llargo d’esti mal llamáu “Estao de derechu”.

Los sindicatos denunciantes emplazaron tamién "a les unidaes de antidisturbios, como a los sos mandos policiales y responsables políticos, col Delegáu del Gobiernu y el Ministru del Interior a la so cabeza, a plantegase por qué la población de Xixón se volcó coles persones deteníes esi día y permaneció delantre de la Comisaría de policía hasta la so lliberación".

FONTE: glayiu.org