viernes, 28 de diciembre de 2012

Darréu llama a la mocedá a iguar ella mesma la toponimia si nun hai solución política

El Ministeriu de Fomentu ayeri tresmitió al Pueblu Asturianu la so negativa a usar la toponimia oficial, que ta n'asturianu, pa la rotulación de los nomes de los llugares nes víes de circulación que-y atañen n'Asturies. Poro, espeyen la so intención de siguir imponiendo topónimos artificiales y castellanizaos nel nuesu país.

Énte esta situación dende la mocedá d'izquierda soberanista Darréu llamamos a la mocedá asturiano a rebelase. Nun queda otra que garrar la iniciativa popular escontra esta corripia de déspotas y criminales, los cuales faen lo que-yos peta y desprecien vides, drechos y cultures col únicu fin d'esborriar del mapa tolo que salga del status quo españolista y capitalista.


Asina, valoramos como una fuerte agresión esti determín del Ministeriu de Fomentu y llamamos a los mozos y les moces d'esti país a iguar ellos mesmos la toponimia y poner nes víes de circulación los nomes de los nuesos conceyos o pueblos como son y siempre fueron. Si nun van atender a razones tendremos qu'iguar la situación pela nuesa propia cuenta. Asina pues, encamentamos a los xóvenes el optar pola desobediencia civil y pola iniciativa ya iguar de forma direuta, si nun van poner igua dende Madrí, remocicando l'actual toponimia que sal na cartelería y camudándola poles formes naturales n'asturianu.

¡N'ASTURIES N'ASTURIANU!

¡TOLOS CARTELOS VAMOS IGUALOS!

¡LLINGUA NACIONAL, LLINGUA OFICIAL!

FONTE: Darréu