jueves, 11 de julio de 2013

Darréu énte la pergrave situación de los astilleros asturianos.


La viabilidá de los pocos astilleros asturianos que queden amenazada nuevamente polos intereses del capital, instrumentalizaos na Xunión Europea.

Vemos como la gran Europa del Capital que mos vendieron yera namái eso, un instrumentu de dominación social y económica qu'inventaron los grandes amos monetarios d'Europa. L'Estáu Español, por supuestu, ye lo mesmu y siempres defenderá los intereses del capital europeu y español, enxamás los porgüeyos de los pueblos y los trabayadores.

Asina, podemos sacar como conclusión que ye'l momentu de que la mocedá asturiano defenda los drechos coleutivos que-y correspuende y defenda'l so futuru. La llucha pola soberanía política y económica d'Asturies ye garante de tresformación social y nacional y de tener una económica y un seutor productivu potente y xustu.

Con soberanía nacional Asturies podría escoyer el so marcu económicu democraticamente y poder tener una economía al serviciu de los intereses del Pueblu Trabayador Asturianu. Javierín Fdez, por supuestu, ta faciendo'l paripé diciendo defender los nuesos astilleros, pues él y el so partíu son responsables direutos del desmantelamientu de la naval asturiana.

¡ASTILLEROS SOLUCIÓN!
¡NIN UE, NIN ESPAÑA! ¡NON MÁS IMPOSICIONES DEL CAPITAL!
¡SOBERANÍA POLÍTICA Y ECONÓMICA P'ASTURIES!

Darréu - Mocedá Independentista Revolucionario.

No hay comentarios:

Publicar un comentario