sábado, 5 de enero de 2013

Conceyu Abiertu por Uviéu refuga l’envís l’Ayuntamientu de reponer la estatua de Teijeiro

En feches recientes el conceyu d’Uviéu retiró la estatua del Teniente Coronel Teijeiro, asitiada na “Plaza de la Liberación”, pa la so llimpieza, esclariando dende l’Ayuntamientu que van a reponela al so sitiu “lo enantes posible”.
 
Hai que recordar que Jesús Teijeiro foi’l militar golpista que tuvo al frente de la columna franquista encargada d’invadir Asturies dende tierres gallegues durante la Guerra Civil, dexando consigo un regueru de muertes, destrucción y sufrimientu, asina como la imposición d’un réxime facista carecíu durante más de cuarenta años.

Teniendo en cuenta dicha trayeutoria, consideramos inalmisible la esistencia d’estatues pa personaxes d’esi calter nel nuesu conceyu, y desiximos al Ayuntamientu que, d’una vegada por toes, dexe de ser responsable direutu del caltenimientu de símboloxía franquista nes nueses casi, y del incumplimientu de la Llei de la Memoria Hestórica.
 
Ye una ofensa pal conxuntu de los y les ciudadanes d’Uviéu, l’actitú favoratible de los nuesos representantes políticos pa con personaxes como Teijeiro, que representen tolo contrario a los valores de democracia y xusticia social que dende esta formación consideramos imprescindibles p’algamar un futuru afayaízu pal nuesu conceyu. Poro, creyemos imprescindible que se retire dafechu esta estatua.
 
 

El franquismu nunca colo...