jueves, 6 de junio de 2013

XXV Conciertu pola Oficialidá


Los trabayadores de HP siguen alantre cola fuelga indefinida

Los trabayadores de Hewlett Packard axunten cuatro xornaes de fuelga, con un sofitu masivu de los trabayadores. 
 
Los trabayadores de la empresa informática HP siguen alantre cola so fuelga indefinida, entamada'l pasáu llunes col sofitu de los cuatro sindicatos representativos -CSI, CGT, CCOO, UGT-. La rempuesta de los trabayadores continúa siendo exemplar, con un seguimientu masivu en tolos centros de trabayu de la empresa nel estáu español.

Ún d'esos centros ye l'uvieín, onde, igual que nel restu de centros de trabayu, hebo esti xueves asamblea pa informar a los trabayadores sobre les negociaciones que se tán desendolcando en Madrid, con una serie de vindicaciones clares ya irrenunciables de los trabayadores: non más despidos nin precariedá, menos privilexos pa los direutivos, y un compromisu escontra la deslocalización de les instalaciones de HP.

Fonte: Infoasturies.net

 

Los vecinos de Llangréu manifiéstense contra'l retrasu del soterramientu

Un centenar de vecinos de Llangréu concentráronse ayeri nel pasu a nivel de Llangréu Centru pa reclamar que s'acabe col soterramientu "yá" y colos problemes de salubridá, inseguridá y falsedá política que denuncien ta xenerando. Los vecinos aseguren tar "fartos d'engaños, mentires y problemes" al rodiu'l soterramientu. El Gobiernu d'Asturies tien dimposición de siguir financiando les obres, pero que quieren acabar les mesmes en 2017, anque'l soterramientu se supón que yá debería de tar completáu.

Na protesta, curtiaron durante dalgunos minutos les víes torgando'l pasu d'un tren de Feve de la llínia Llaviana-Xixón y depués de finar la concentración los vecinos curtiaron el tráficu na zona de Llangréu Centru tamién durante dellos minutos, con una pequeña manifestación.

Conceyu Abiertu sofitó la movilización col llema '¡Peligru! Soterramientu en manes corruptes: inseguridá, insalubridá, pufos...'. "Tamos indignaos pol nuevu anunciu de la Conseyería de Fomentu de retrasar les obres. Ye una vergoña y ye espeyu de la incapacidá política de los gobiernos estatal, autonómicu y llocal pa echar un proyeutu d'estes carauterístiques alantre".

Fonte: Queyeho.com